22. 10. 2016

TIP: Zdravé svačinky

Ahoj všichni!😊
Jako úplně první bych se chtěla omluvit za to, že jsem nevydala post ve Čtvrtek ani v Pátek, protože jsem měla zase celkem plný týden😦, ale konečně jsem si našla chvilku volna😊.... Doufám, že to neovlivní, vaši aktivitu.
Tak... Dnešní post bude o zdravých a chutných svačinách🍏👌. Já se poslední dobou snažím jíst zdravě, ale někdy (opravdu jen někdy!⚠) mám na něco takovou chuť, že bych asi umřela, kdybych si to v tu chvíli nedala😂 (ano, prostě nemám až tak pevnou vůli). A abych měla zdravé téměř každé jídlo, tak si dělám svačiny převážně zdravé (alespoň někdy). Ukážu vám 3 tipy, které mi přišly zajímavé.
Ano, vím už jsem se zase zakecala... Takže už nebudu zdržovat a jdeme na to!⤵👇👍

Nejdříve bych vám chtěla říct svůj obsah každodenní svačinky.😘

1. Mrkev (Tu tam musím mít úplně vždycky.. bez ní to není svačina.😍)
2. Rajčata (Ty jsou taky dost hlavní. Co bych pak nenápadně zobala při hodině!?😂)
3. Jablko (Od léta, kdy nám na zahradě začala růst jablka, tak jsem strašný jablko-žrout😂)
4. Müsli (Já nikdy nezapomenu na tyčinku, pokud možno s minimálním obsahem cukru😉)
Sice mívám tuhle kombinaci, ale pro vás jsem dnes přichystala něco jiného...trochu jsem experimentovala. Taky bych chtěla říct že mám nejspíš zvláštní chuťové buňky...😂

1. OŘÍŠKY a JABLKO?!
Rozhodla jsem se, že jablko rozkrájím na malé kousky a přidám k němu Kešu oříšky, protože...proč ne?! K tomu jsem přidala ještě trochu Eidamu a jelikož už mi to přišlo dostatečné, tak jsem to tak už nechala

2. RAJČATOVÝ SALÁT
Vlastně... Rajčatový salát je skoro jediný salát, který jím. Já do něj dávám majonézu/tatarku, i když vím, že to není vůbec zdravé. Nejdříve jsem nakrájela rajčata na půlku, potom jsem přidala salát, trošku bylinkové směsi a nakonec tu majolku.

3.TOAST
Jestli máte to štěstí, a neděláte svačinu na poslední chvíli, tak by pro vás neměl být toast problém. Samozřejmě jsem si tam dala co mám rada já, ale každý si tam da co chce

To je odemě vše a doufám, že nemám zas tak divné chutě...a určitě nezapomeňte dát like na Fb stránku. A zítra se můžete tesit na další 3. Week Story. Užijte si zítřek a podzimní prázdniny, při kterých nám v plánu přidat minimálně 3 příspěvky.
Annie😘

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když sem napíšete svůj názor, abych věděla co mám zlepšit! =) ♡