13. 11. 2016

6. WEEK STORY

Krásný večer!
Dnes tu máme další week. Ještě se omlouvám, že tento týden jsem nebyla vůbec aktivní, a to protože je čtvrtletí a bylo spoustu učení...To je první věc...také byl včera trošku zmatek při publikaci nedodělaného příspěvku, který vyjde příští týden!... A Week bude vždy vycházet ve 21:OO!! Tak to by bylo na úvod asi vše... Užijte si to!!

V Pondělí jsme ve škole měli totální flákárnu, protože nás ve třídě bylo jen pět...zbylé 2/3 jei na floorball. První 4. hodiny jsme byli rozděleni do ostatních tříd na prvním stupni a pak jsme se vrátili k nám a hráli hry... V jedné třídě jsem byla jen já se spolužačkou...A asi takhle vypadal naše první 4. hodiny...1. hodina : piškvorky 
              2. hodina : piškvorky
              3. hodina : kdo je kdo + piškvorky
              4. hodina : piškvorky..s tím, že jsme se trošku zapojili.
Takže POHODA!!!!!!!!! Jinak o přestávce jsem se hodně bavila s Lůcou a Kajkou❤❤
Pak jsme ve třídě hráli Dixit :D... Tentokrát jsem jela po škole domu, protože se mi návrhářství posunulo o hodinu později, takže to stíhám...


V Úterý jsme šli ven a ti co neměli věci na Tv měli volnou zábavu!! Takže vlastně TOP Tv :D!!.. A jelikož jsem měla v Úterý Středu, tak jsem MÁLEM zapoměla na Beach, který mi stejně vůbec nešel...








Ve Středu jsem nebyla na sportovkách, protože bylo DOD na SPŠO. O této škole mluvím skoro 3 roky. Chtěla bych na Obor modelářství a návrhářství oděvů, kde jsou mmch jen talentovky, takže...THUG LIFE!!! :D... Je to tam opravdu BOŽÍ!! Holky z druháku jsou strašně milé:)
Pak jsem se vrátila na hudebku...normálka...







Ve Čtvrtek jsme se s Eliškou chovali jako největší magoři :D!! Teda spíš já... A jelikož jsem měla pro změnu ve Čvrtek Úterý, tak jsem neměla půlku věcí... Na gymnastice to bylo zase super!!..ale strašně rychle to uteklo!








A v Pátek bylo pro změnu DOD na 2. škole a to je Textilních řemesel. Kde mě zaskočila náročnost příjmaček...ta da da dam...Hlavně proto, že je tam historie umění. No..uvidíme.


V Sobotu byl ve vesnici Jarmark!! Začal v deset a končil cca v pul 5. Já jsem tam přišla až ve 2 odpol., protože jsem hlídala sestřenici. Na Jarmarku jsem potkala Štěpánku (Stephany) a ještě jednu bývalou spolužačku.Tak jsme pokecali. Pak se tam najednou objevili nevlastní brachové (v naší rodině je celkem 6 dětí :D) Tak jsme šli na oběd. Měli jsme husu, ale celou ji snědli jen kluci :D. Následovala tombola uvedena Hasiči, takže s velikým humorem :D :D... Dala jsem si trdelník, 2 latté na zahřátí a koláč. Bylo to super, ale mohlo být tepleji...




A Neděle byla celkem proflákaná... Malovala jsem zátiší, abych měla něco v portfoliu, dělala jsem školu a psala na blog...vlastně jako každý týden...Taky se stala velká událost - Poprvé jsem si zvládla upléct copy odshora...:)




To je ode mě vše!! A další post vyjde pravděpodobně ve středu!

Annie

Lastest post : 5. WEEK STORY
Official Facebook page
Official Instagram profile
My Snapchat: annie13302
Write me an Email: Gmail

Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu moc ráda, když sem napíšete svůj názor, abych věděla co mám zlepšit! =) ♡